Perutusan dr pengerusi berhubung Baik Pulih Surau

Salam semua, semuga sihat dan sentiasa berada di bawah rahmat-Nya,

Saya ingin merujuk kepada item 3, di bawah (Cadangan Baik Pulih surau dalam mesyuarat tempoh hari) dan sedikit maklumat terkini berkenaan perkara tersebut, sepertimana berikut:

1. Alhamdulillah wang sumbangan sejak daripada tarikh pelancaran sehingga ke hari ini adalah amat menggalakkan. Walaupun ia belum mencapai sasaran, tetapi cukup untuk kita memulakan kerja2 baik pulih.

2. Sehubungan dengan itu, pada minggu lepas kami juga telah pun memulakan untuk mendapatkan beberapa sebutharga dari beberapa pihak dan akan diketahui selewat2nya pada hari jumaat ini (22.5.09).

3. Cadangan awal bagi tujuan memulakan kerja adalah pada bermulanya cuti sekolah pada 29.5.09.

4. Insyallah saya akan memanggil satu mesyuarat AJK surau yg lainnya pd minggu hadapan bagi tujuan tersebut, kerana ia akan melibatkan gangguan kepada aktiviti2 surau dan sebagainya.

5. Kepada semua penderma, hanya Allah yang dapat membalas jasa kamu dan semuga terus dimurahkan rezeki.

6. Kepada sahabat2 yang komited dengan kerja dan tanggungjawab yang telah dipersetujui untuk mendapatkan sasaran penderma saya bagi pihak SAM amat bangga dengan kamu dan terima kasih diucapkan.

7. Kepada sahabat2 yang akan menderma (kot2 nak tunggu gaji masuk hujung bln nanti), insyallah kalau x sempat nak g bank utk bank in; boleh terus jumpa Sdr Akbal (Bendahari) atau pun terus masuk dalam tabung surau di bawah notice board tu yg sentiasa open 24 hrs (masuk dlm envelope tulis sana utk baik pulih surau). Sedikit sumbangan anda mudah-mudahan mendapat ganjaran pahala yang besar daripada-Nya.

Wassalam

t.k

yus